3. Fejezet

Miután lihegve felszálltam a buszra, egyből észre vettem Gábort és Robit, nem messze a leghátsó kijárattól. Ja, igen. Robi is ebben a kis falucskában él. Vagyis, konkrétan a szembe szomszédunk.
Oda mentem hozzájuk és leültem az előttük lévő üres ülésre. Magam mellé raktam a táskám, majd hátra fordultam hozzájuk.
-Neked meg mi történt a fejeddel?- húztam el a számat, mivel hogy, Robinak egy fehér kötés díszelgett a homlokán.
-A húgom.- legyintett, amolyan 'tök mindegy' stílusban.
-Melyik?- kérdezett vissza Gábor. Tudni illik, Robinak van két nővére és négy húga. De tudjátok mi itt a csavar? Az, hogy majdnem mind más-más apától van.
-Fanni, megdobott egy műanyag süti sütővel, mert úgy gondolta nem fog fájni.- forgatta a gyönyörű zöldeskék szemeit. Fanni a második legfiatalabb. Éppen most (ha jól tudom) öt éves. Egyszer találkoztam vele, és amikor azt mondtam nem kérek a műanyag sütiből, majdnem kidobta vele a szemem. Szóval, egy kicsit erőszakos a csaj. De én is az lennék, ha lenne négy nővérem és egy bátyám.
-Á. Ma akkor stúdiózunk?- váltottam témát.
-Jupp!- bólintott Gábor.
Na, had meséljek nektek erről a stúdiózás dologról.
Aki nem tudná, Gábor, Robi, Bence, Kata és én, egy INFINITY nevű/című bandát alkotunk. Még kilencedikben kezdtük és azóta megjelent két kislemezünk, és most (végre-valahára) elkezdjük az első igazi, nagy, ALBUMUNKAT!!!
Nem is tudom elmondani mennyire izgatott vagyok. Na, és azt az albumot fogjuk felvenni a mi kis stúdiónkba. Persze ne képzeljetek semmi, amerikai filmes hiper-szuper, modern stúdiót, ahol nap mint nap össze futunk Rihannával meg Taylor Swiftel. Nem. Ez egy kicsike kis hely egy régi üveg gyár helyén, amit mi (és persze pár hozzáértő okos ember) építettünk át. Vagy legalább is egy részét. Először is van egy kis terasz szerű placc, ahová beraktunk egy kis kerek asztalt és pár darab párnás széket és padot. Általában itt szoktunk kajálni meg instant dalt írni. Ezután a falmentén van egy ajtó ami egy kis szobába vezet. Ez a szoba tényleg elég kicsi. Pont olyan széles mint egy átlagos méretű íróasztal. Ezt onnan tudom, hogy pont van benne egy amin van egy monitor szerű monitor, és egy, most figyelj: hangkeverőpult szerű billentyűzet. El nem tudnám magyarázni hogy működik de még csak azt sem, hogy hogy néz ki. A kis szoba másik végében egy két személyes kanapé van, amit meglepő módon, az ülésre használunk. Ha még beljebb megyünk, egy ajtón keresztül, végre elérünk, a végre rendes szoba méretű helyiségbe ami végre már a stúdió. Ebben a helyiségben minden hangszer van amit csak el lehet képzelni: gitárok, dobok, szintetizátorok, mikrofonok, mindenféle fúvós hangszer stb... . A falakon körben szőnyegek, hangszigetelés gyanánt.

Miután megérkeztünk a suliba (hála istennek, a buszmegálló pont a sulival szemben van.)
Bementünk az épületbe, majd elindultunk felfele a lépcsőn.
-Gondoltatok már rá, hogy milyen király lenne, ha lenne itt egy lift?- elmélkedett Gábor, de választ nem kapott mivel oda lépett hozzánk Kata.
-Találjátok ki, kivel jár Toth Johanna!- karolta át a nyakamat vigyorogva.
-Az ki?- kérdezte Robi. Igen, nálunk ez így működik. Kata és Anna mindent tudnak, mindenkiről a sulinkban, a fiúk pedig semmit, senkiről. Én meg pont a határvonalon állok. Mivel általába tudom kiről van szó, csak nem tudok róla semmit. Így nem is csoda, hogy én fordítottam a két fiúnak mellettem:
-Az a tizedikes, bögyös csaj, aki mindig befonva hordja a haját.- mondtam miközben a szekrényemhez léptem.
-Amúgy, milyen óránk lesz?- kérdeztem mellékesen.
-Az most nem érdekes!- legyintett Kata.
-Miért, akkor egy suliban mi a fontos?- nézett maga elé Gábor, de ez ismét költői kérdésnek bizonyult, mivel senki se válaszolt. Helyette Kata folytatta:
-Szóval, Johanna összejött... dobpergés... Danival!
-Mármint a mi Daninkkal?- emeltem fel a szemöldököm.
-Aham! A kis stréberrel!- mondta hangosan Kata, de sajnos Dani pont abban a pillanatban ment el mellette.
-Ó, asszem hallotta.- biggyesztettem le az ajkam. -Szomorúnak tűnik.
-Akkor asszem megyek bocsábatot kérni.- ment el Kata. Így megint ott maradtam a két fiúval.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése